Ontspanning & balans

In balans met jouw hoogsensitiviteit

Jouw natuurlijke balans

De begeleiding bestaat altijd uit een combinatie van werkvormen die gericht zijn op het herstel en behoud van de natuurlijke balans. Hierbij is aandacht voor lichaam, geest en energie. Naast ruime ervaring met stressgerelateerde problematiek binnen mijn praktijk ben ik ook ervaringsdeskundige. Ik weet hoe het is om een burn-out te hebben en hoe je hier uiteindelijk van kunt herstellen.

We gaan een persoonlijk plan voor jou samenstellen, waarbij we verschillende werkvormen gaan combineren. Daarnaast is er natuurlijk aandacht voor de combinatie met jouw hoogsensitiviteit.

in het begin van het traject neem ik vooral veel stress bij je weg . Als je weer meer in balans bent, ga ik je ook leren hoe jij jezelf beter kunt ontspannen en hoe je voortaan met stress om kunt gaan.

We overleggen samen tijdens het intakegesprek welke werkvormen we in gaan zetten. Dit is voor iedereen weer verschillend en dus heel persoonlijk. Daarom krijg je een traject op maat.

Werkvormen

  • Ontspanningstherapie; ontspanningstechnieken leren inzetten
  • Ademtherapie; ademhaling als middel tot ontspanning en energie
  • Mindfulness; aandacht en acceptatie voor jezelf
  • Stresscounselling; inzicht in niet helpende patronen en het aanleren van nieuwe helpende patronen
  • Zelfcompassie; liever voor jezelf zijn
  • Meditatie; met de aandacht naar binnen gaan
  • Visualisatie; het inzetten van de kracht van verbeelding
  • Hypnotherapie; loslaten en diepe ontspanning via het onderbewustzijn
  • Voedingssuppletie; voedingssupplementen ter ondersteuning van het herstelproces
  • Healing; lichaam, geest en energie in balans